معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری استان بوشهر با ظرفیتی که دارد می‌تواند در آینده همپای صنعت نفت و گاز به رونق اقتصادی این استان و کشور کمک کند.

گردشگری می‎تواند همپای صنعت نفت اقتصاد بوشهر را رونق دهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین اربابی افزود: برای نقش آفرینی بیشتر گردشگری در اقتصاد استان بوشهر، لازم است مردم و مسوولان یکدل پای کار باشند.

وی پس ازبررسی روند ساخت مجتمع‌های تفریحی، تجاری وگردشگری و اسکله تفریحی درحال ساخت و بازدید از اقامتگاه‌های گردشگری و نمایشگاه صنایع دریایی در شهر بوشهر افزود: استان بوشهر به عنوان یک مقصد گردشگری شناخته شده است و ترانزیتی محسوب نمی‌شود و امسال نیز گردشگران زیادی وارد این استان شده‌اند.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: معتقدم حوزه گردشگری بوشهر ظرفیت‌های بیشتری دارد که می‌شود با آماده سازی زیرساخت‌ها بیش از پیش شاهد توسعه و رونق گردشگری در این استان باشیم.

اربابی گفت: برای بهبود گردشگری در بوشهر و کمک به اشخاص حقیقی فعال در این حوزه، از هیچ کمک و کوششی دریغ نمی‌کنیم و برای حل مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

افزایش حضور گردشگران در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه پارسال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.