مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید سرزده از ستاد اسکان فرهنگیان گناوه گفت: با توجه به شرایط جوی، اسکان حداکثری مسافران از اولیت‌های آموزش و پرورش استان است.

اسکان حداکثری مسافران اولویت‌ آموزش و پرورش استان بوشهر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی افزود: آموزش و پرورش استان با پیگیری و نظارت بر ستاد‌های اسکان، سعی بر تامین رفاه حال گردشگران دارد تا مسافران سفر خوبی در استان تجربه کنند.

وی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای رفاه مهمانان نوروزی استفاده شده است، ادامه داد: ستاد اسکان فرهنگیان اسکان در تمام شهرستان‌ها و مناطق فعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: در استان ۲۲ پایگاه اسکان به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به فرهنگیان می‌باشند و حضور شبانه روزی عوامل اجرایی پایگاه‌ها به منظور سازماندهی و ساماندهی کیفی، مطلوب و بهینه مسافرین از برنامه‌های این استان است.

کرمی از اسکان بیش از ۷۹ هزار گردشگر در مدارس استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از ۲۸ اسفند تا پنجم فروردین، ۷۹ هزار و ۹۶۵ گردشگر فرهنگی و غیرفرهنگی در قالب ۲۲ هزار و ۲۱۳ خانوار در مدارس استان اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: از این آمار، ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان در این چند روز نوروز ۹۸ از ۷۲ هزار و ۲۳۸ نفر فرهنگی در قالب ۲۰ هزار و ۶۷ خانوار میزبانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی تا روز پنجم فروردین به ۲۲۴ هزار و ۲۵۸ نفر-روز می‌رسد.

کرمی یادآور شد: با توجه به شرایط جوی استان، اسکان حداکثری مسافران از اولویت‌های آموزش و پرورش استان است و در این مورد هیچ کوتاهی از ستاد‌های اسکان فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق پذیرفته نخواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز گفت: ۱۷ هزار و ۹۴۳ مسافر نوروزی در قالب ۵ هزار و ۴۵ خانوار در پنجمین روز فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شده اند.

اسکندر احمدی افزود: علاوه بر اماکن پیش بینی شده برای اسکان مسافران نوروزی، با توجه به ضرورت اسکان اضطراری تمامی سالن‌های ورزشی سرپوشیده، نمازخانه‌های مدارس، سالن‌های امتحانات و مساجد در اختیار مهمانان نوروزی قرار داده شده است.

انتهای پیام/م

در استان بوشهر ۲۲ پایگاه اسکان به طور شبانه به فرهنگیان خدمات می‌دهند

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.