استاندار بوشهر گفت: شرط تحقق رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی است که امسال گام‌های مهم و موثری در این حوزه برداشته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، سفر رئیس جمهور در اواخر سال را یکی از رویداد‌های مهم استان در سال ۹۷ عنوان کرد و افزود: در این سفر هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی و خدماتی تصویب شد که این اعتبار می‌تواند به شتاب توسعه، در استان کمک کند.

وی با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، بیان کرد: یکی دیگر از آثار سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، توسعه سرمایه‌گذاری در استان است که زمینه سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان فراهم شد.

استاندار بوشهر، اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در شهرک ۲۶۰۰ هکتاری شیلاتی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان، سرمایه‌گذاری شرکت‌های تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان و توسعه صنایع پایین دستی در منطقه پارس جنوبی را از برنامه‌های مهم سال رونق تولید در استان بوشهر عنوان کرد.

گراوند، تقویت اعتبارات مالی در اجرای سدها، نوسازی شبکه‌های آبرسانی و اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن را از دیگر آثار سفر رئیس جمهور به استان بوشهر دانست و با اشاره به بارندگی‌های اخیر، افزود: اکنون بیش از ۲۷۵ میلیون متر مکعب آب در مخزن سد رئیسعلی دلواری ذخیره شده است که نگرانی تامین آب، شبکه‌های زیردست این سد را برطرف کرده است.

انتهای پیام/ک

تلاش برای رونق تولید در استان بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.