آیت الله شاهچراغی گفت: سپاه به مانند دژ محکمی است که هیچ چیزی نمی تواند در آن رخنه کند و همیشه زینت فرماندهی کل قوا بوده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با دیدار جمعی از پاسداران سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اخلاص در تشکیل سپاه پاسداران گفت : تشکیل سپاه بر اساس تقوا بوده و لذا زیبایی سپاه در عملکرد آنها همیشه هویدا است.

وی افزود : ما همیشه به جز زیبایی از سپاه در همه ی عصه ها مانند خدمت و جهاد و جنگ چیزی ندیده ایم و اخلاص همیشه در عملکرد سپاه بوده است .

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد : سپاه به مانند دژ محکمی است که هیچ چیزی نمی تواند در آن رخنه کند و همیشه زینت فرماندهی کل قوا بوده است .

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به امنیت امروز کشور گفت : امنیت امروز کشور قسمت اعظم آن مدیون سپاه است .

وی تصریح کرد : با خدمت کردن و دادرسی کردن از مردم می توانید اخلاص در عمل خود را حفظ کرده و نتیجه اخلاص سپاه علاقه مردم به این نیروی خدمتگزار است .

آیت الله شاهچراغی افزود : سعی کنید با عمل خود مردم را به سمت خود جلب کرده و عشقی که در وجود مردم نهاده اید را با عمل خود تقویت کنید .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید به تقویت بنیان های اخلاق و عقیده در بین پاسداران تصریح کرد: اخلاق و عقیده و ولایت پذیری باید مرتب به پاسداران گوشزد شود .

حجت الاسلام راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا بر علیه سپاه گفت : عصبانیت امروز دشمن به ما این پیام را دارد که سپاه راه را درست رفته است .

وی افزود : لباس سبز پاسداران نشانه خدمت بوده و همیشه پاسداران به این نشان افتخار می کنند .

انتهای پیام / گ

دیدار جمعی از پاسداران سپاه ناحیه سمنان با آیت الله شاهچراغی

برچسب ها: سپاه ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار