فرمانده سپاه شهرستان بیجار گفت: تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نشان از درماندگی و عاجز بودن آنان در برابر نیرو‌های ارزشی سپاه پاسداران و تفکر انقلابی و انقلاب اسلامی ایران است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سعید شعبانی شامگاه سه شنبه در جریان دیدار اعضای شورای اداری و شورای تأمین شهرستان بیجار با فرمانده سپاه و پاسداران این شهرستان که در دفتر فرماندهی برگزار شد ضمن گرامیداشت روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با الگوگیری از سومین امام شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توانسته دشمنان را در راه رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

وی در ادامه با محکوم کردن اقدام مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا در تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: پاسداران غیور انقلاب اسلامی با تأسی به سید و سالار شهیدان تا آخرین قطره خون برای دفاع از انقلاب و اسلامی در برابر توطئه‌های ریز و درشت آمریکا و سردمداران جهان کفر ایستادگی می‌کنند.

شعبانی به اهمیت نقش سپاه اشاره کرد و عنوان کرد: سپاه اقدامات بسیار ارزنده‌ای داشته و خدمات زیادی را به مردم ارائه کرده است و این اقدام آمریکای جنایتکار نه تنها از ارزش‌های سپاه نمی‌کاهد بلکه عشق و اراده ملت ایران اسلامی را به این نهاد انقلابی افزون‌تر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نشان از درماندگی و عاجز بودن آنان در برابر نیرو‌های ارزشی سپاه پاسداران و تفکر انقلابی و انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/م

سپاه نهادی برخاسته از دل مردم است

برچسب ها: سپاه ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.