فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده، اجلاسیه نهایی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در روز ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار محمدحسین رجبی گفت: ما در زمان بندی کنگره‌های استان‌ها امسال اولین استانی هستیم که کنگره ملی شهیدان را باید برگزار کنیم و این طبیعی است که برای این برنامه فاخر فرهنگی از مدت‌ها قبل بلکه به طور مشخص از کنگره پیشمرگان مسلمان کرد تا به الان در حال تهیه و تدارک برای این رویداد مهم فرهنگی هستیم.

وی افزود: در لابه لای این برنامه‌ها موارد مهمی تحت عنوان زیر مجموعه کنگره در حال اجرا است که از جمله آنها اجلاسیه های شهرستانی بود که طبق زمان بندی یکی پس از دیگری با تأثیرگذاری بسیار خوب و رضایت‌مندی مردم همراه با اجلاسیه های شهدای اقشار و محلات برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: تا اجلاسیه نهایی که در نیمه اول اردیبهشت برگزار می‌شود، هشت اجلاسیه دیگر در سطح شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

رجبی یادآور شد: در اردیبهشت سال جاری اجلاسیه های مریوان، سروآباد، سنندج، بسیج دانشجویی و بسیج زنان برگزار می‌شود و در نهایت اجلاسیه نهایی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان ۱۲ اردیبهشت همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به این استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند این استان طی هفته جاری خبردادو گفت:این اجلاسیه با حضور مسئولان استانی و کشور و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بسیج تمامی ظرفیت‌های در اختیار در راستای برگزاری مناسب این برنامه در استان کردستان، گفت: انتظار می‌رود که در سایه مشارکت و همراهی مردم و مسئولان شاهد برگزاری کنگره‌ای در شأن منزلت و جایگاه شهیدان معظم استان کردستان باشیم.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.