مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: اردوگاه های اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر فارس برای کمک به سیل زدگان خوزستان در شوشتر راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: ۳ اردوگاه در شوشتر و ۴ اردوگاه در شوش راه‌اندازی شده است و تامین تغذیه و اقلام زیستی آن‌ها را بر عهده دارد.

وی افزود: در اردوگاه های شوشتر به ترتیب ۱۵۰، ۱۳۵ و ۸۱ خانوار از روستاییان اسکان داده شده‌اند.

درویشی با بیان اینکه این اردوگاه ها برای انجام صفر تا صد کمک به سیل زدگان این شهرستان راه‌اندازی شده است، ادامه داد: کار حمایت روانی برای کودکان و زنان نیز در اردوگاه‌های اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس که به همراه مدیر عامل پدافند غیر عامل استانداری فارس در شوشتر حضور دارد، تصریح کرد: بزودی ستادی با حضور نمایندگان اداره مخابرات، آب، برق و علوم و پزشکی استان برای بازدید از روستا‌ها و تامین مشکلات زیربنایی آن‌ها تشکیل می شود.

درویشی با اشاره به وضعیت کنونی در شوشتر، گفت: ۳۶ روستا از بخش شعیبیه این شهرستان تحت تاثیر سیل قرار دارند که تعدادی از آن‌ها از آب سیل تخلیه شده است، اما راه تعدادی دیگر همچنان مسدود و آب و برق آن‌ها قطع است.
انتهای پیام/م

راه اندازی اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر فارس در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.