رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بهسازی، توسعه و اجرای طرح تفصیلی شهرک سیل‌زدن سعدی نیازمند اعتبارات ویژه ملی است.

بهسازی شهرک سعدی نیازمند اعتبارات ویژه ملی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نوذر امامی رئیس کمیسیون معماری شورای شهر شیراز در حاشیه جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به وقوع سیل در شهر شیراز گفت: دستکاری در طبیعت و در نظر نگرفتن مسیر سیل سبب بروز چنین اتفاقاتی است.

وی افزود: مجموعه شهرداری به همراه ارگان‌های دیگر مانند ارتش، سپاه، هلال احمر، بسیج با حضور در صحنه و همکاری هم توانستند اوضاع را بهتر سازند، اما باید برای سیل زدگان کار اساسی صورت گیرد.

امامی بر انجام پیش بینی‌های لازم به منظور مدیریت بحران از سوی مسئولان تاکیدکرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز با بیان اینکه سعدی شیرازی یک شخصیت جهانی است از بررسی طرح ساماندهی و بازآفرینی مجموعه تاریخی ارامگاه سعدی خبر داد و گفت: کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز چندبار تاکنون از محیط پیرامونی آرامگاه سعدی بازدید داشته و بررسی آن را در دستور کار قرار داده است.

امامی بیان کرد: در این جلسه که با حضور مدیران بنیاد مسکن فارس برگزار شد میزان خسارت وارده به ساختمان‌های مسکونی، شرایط جابه‌جایی، واگذاری زمین به سیل زدگان شهرک سعدی بررسی شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: باید بر اساس قانون، شرح وظایف همه سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در مقابل سیل و حوادث غیر مترقبه مشخص و هر کسی طبق قانون از انجام وظیفه کوتاهی کرده است جوابگوی این اهمال و سهل انگاری باشد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار