۱۵ تیم سیار فنی ۴ نفره با مشارکت خودجوش و فعال مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران به مناطق سیل زده اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت:۱۵ تیم سیار فنی ۴ نفره با مشارکت خودجوش و فعال مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در رشته‌های اتومکانیک، برق، تاسیسات و تعمیر لوازم خانگی برای تعمیر وسایل نقلیه و زندگی سیل زدگان تشکیل و به مناطق سیل زده دو استان گلستان و مازندران اعزام شدند.

وی افزود: کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران ۲۰۰ روز کاری معادل ۱۶۰۰ نفرساعت در بازسازی مناطق سیل زده مشارکت داشتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه نیرو‌های خدمات این اداره کل در این مدت بیش از ۲۰ منزل مسکونی، خیابان‌های اصلی و فرعی مناطق سیل زده را پاکسازی کردند، گفت: سیمان، بلوک و ماسه رایگان به ارزش ۱۵۰ میلیون ريال برای ساخت مجدد ۱۷ منزل مسکونی در اختیار افراد مناطق سیل زده قرار گرفت.

درویشی افزود: اقلام ضروری به ارزش ۵۰۰ میلیون ريال شامل غذای گرم و آماده، نان لواش، آب معدنی، کنسرو غذا، مواد شوینده و بهداشتی، البسه برای بانوان و کودکان، موکت، فرش با ارزش ۴ میلیون ريال در بین سیل زدگان توزیع شد.

وی از اختصاص ۶ دستگاه خودرو سواری، باری و یک دستگاه کامیونت به ستاد بحران استان خبر داد و گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا خودرو‌های بیشتری را در اختیار این ستاد قرار دهد تا مشکل سیل برای هموطنان و هم استانی‌ها به طور کلی مرتفع شود.


انتهای پیام/آ

ادامه امدادرسانی کارکنان فنی و حرفه‌ای استان در مناطق سیل زده
برچسب ها: حادثه ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.