گودرزی گفت: امروز در استان خوزستان رگبار و رعد و برق و برای گلستان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

بارش پراکنده باران در خوزستان و گلستان/ خبری از وقوع سیلاب در کشور نیستفریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تشریح آخرین وضع آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز در مناطق شمال شرق و شرق، بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق و در مناطق شمال غرب، غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده باران را خواهیم داشت.

وی افزود: امروز استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان و کهگیلویه و بویر احمد بیشترین میزان بارش را خواهند داشت.

گودرزی از استمرار بارش طی روز چهارشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور خبر داد و گفت: بعدازظهر روز چهارشنبه در غرب، جنوب غرب و جنوب و اواخر وقت فردا در شمال غرب، بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز چهارشنبه بیشترین میزان بارش برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه دما از امروز تا روز پنج شنبه در اغلب مناطق کشور ۲ تا ۴ درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد، بیان کرد: براساس داده‌های هواشناسی بعدازظهر روز پنج شنبه دما در استان‌های ساحلی خزر ۴ تا ۶ درجه سانتی گراد افزایش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: ورود موج جدید بارشی از هفته آینده به جنوب غرب کشور/ احتمال وقوع مجدد سیلاب در استان های شمالی


گودرزی درباره آخرین وضع آب و هوای استان تهران گفت: امروز افزایش ابر و اواخر شب، بارش خفیف باران در ارتفاعات و مناطق کوهستانی تهران را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی درخصوص آب و هوای استان‌های شمالی اظهار کرد: امروز برای گلستان و اواخر وقت پنج شنبه برای گیلان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، ضمن آنکه طی ۲ تا ۳ روز آینده در مازندران نه تنها بارشی نخواهیم داشت بلکه دما در این استان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته خبری از وقوع سیلاب در کشور نیست، بیان کرد: برای استان خوزستان امروز رگبار و رعد و برق و برای روز پنج شنبه نیز بارش‌های پراکنده  پیش بینی می‌شود، البته میزان بارش در این استان قابل توجه نیست.

گودرزی در پایان از ورود سامانه جدید بارشی از اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: با ورود سامانه جدید بارشی در روز شنبه در استان‌های جنوب غرب به ویژه شمال خوزستان، لرستان و چهار محال بختیاری و روز‌های یکشنبه و دوشنبه برای مناطق جنوب فارس، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش‌ها قابل ملاحظه خواهد بود.

انتهای پیام/

سامانه جدید بارشی هفته آینده وارد کشور می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار