بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: نمی‌دانم به چه دلیل اخراج شدم و قرار است در جلسه کمیته انضباطی علت کنار گذاشتن از تیم مشخص شود.

سجاد مشکل پور بازیکن تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اخراجش از این تیم اظهار کرد: امروز در محل تمرین  نامه‌ای به من دادند که تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات را ندارم. مسئولان باشگاه فقط گفتند که به علت مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته شدم و مابقی مسائل را در جلسه کمیته انضباطی قرار است به من بگویند.

او ادامه داد: من خبر ندارم که به چه دلیل اخراج شدم و فقط  می‌دانم که قرار است در جلسه کمیته انضباطی علت کنار گذاشتن از تیم مشخص شود. من با باشگاه پیکان قرارداد دارم و تابع تصمیمات باشگاه هستم.

مشکل پور تصریح کرد: من و قاضی در لیست ۱۸ نفره بازیکنان برای بازی با سایپا قرار داشتم، اما بازی نکردیم. ابراهیمی هم در لیست ۱۸ نفره قرار نداشت. دلیل اخراج ما بازیکنان را مسئولان پیکان می‌دانند و دلیلش را هنوز به ما نگفتند.  

بازیکن اخراجی پیکان درباره اظهارات فرکی مبنی بر اتحاد و همدلی نداشتن بازیکنان این تیم بیان کرد: این اظهارات به مسائل فنی مرتبط است و کادر فنی باید درباره تمرکز نداشتن بازیکنان نظر بدهند.

او درباره اینکه نسبت به نیمکت نشینی اش اعتراض کرده است، گفت: من به یاد ندارم که مصاحبه‌ای کرده باشم و خودم هم دلیل اخراجم را نمی‌دانم.

مشکل پور در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال جلسه کمیته انضباطی تا ۲، ۳ روز آینده تشکیل می‌شود و وضعیتم مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید:  

طهماسبی: برابر ذوب آهن نتیجه نگیریم از حقوق ماهیانه بازیکنان کسر می‌شود

۳ بازیکن پیکان از حضور در تمرینات منع شدند


انتهای پیام/

واکنش بازیکن پیکان بابت اخراج از خودروسازان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار