سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان و کادرفنی ۵ درصد جریمه قطعی و ۵ درصد جریمه تعلیقی شدند و اگر برابر ذوب آهن نتیجه نگیریم از حقوق ماهیانه اعضای تیم کسر می‌شود.

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت  اخراج ۳ بازیکن این تیم اظهار کرد: طبق برنامه قرار است جلسه کمیته انضباطی به صورت شخصی برای  قاضی، مشکل پور و ابرهیمی برگزار شود تا درباره این ۳ بازیکن تصمیم گرفته شود. دلایل منع شدن این ۳ بازیکن از تمرینات هم از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی می شود.

طهماسبی درباره اینکه بازیکنان پیکان به علت کم کاری از تیم کنار گذاشته شدند، گفت: من نمی گویم که بازیکنان ما کم کاری می کنند اما آنها بد بازی می کنند. سطح کیفی بازیکنان ما پایین نیست و  آنها  تلاش و تمرکز کمتری دارند و به فوتبال فکر نمی کنند. من از بازیکنان ناراحت و عصبانی هستم و به نظرم دوستی و رفاقتم با آنها یک طرفه است.به هر حال من توقع بیشتری از آنها داشتم. ما در بازی برابر سایپا چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم اما بازیکنان به راحتی از این فرصت ها می گذشتند و توصیه های کادرفنی را به درستی اجرا نمی کردند. هیچ موقع به تیم سایپا با این نتیجه شکست نخورده بودیم.

بازیکنان ما قدر زحمات باشگاه و کادر فنی را نمی دانند 

او ادامه داد: آنالیز بازی ها و گردآوری فیلم های بازی ها بسیار کار سختی است اما بازیکنان ما قدر  زحمات باشگاه پیکان و کادر فنی را نمی دانند و هر کاری دلشان بخواهد انجام می دهند.

بزرگترین سرمربی دنیا هم نمی تواند به تنهایی کاری کند 

سرپرست پیکان درباره اظهارات فرکی مبنی بر اینکه رفاقت و همدلی در بین بازیکنان این تیم وجود ندارد، گفت: بله بزرگترین سرمربی دنیا هم تا زمانی که بازیکن نخواهد به طور حتم نمی تواند برای موفقیت تیم کاری کند. من همه تقصیرها را گردن بازیکنان نمی گذارم اما ما درهر بازی به علت اشتباه بازیکن شکست می خوریم و این مشکل باید حل شود. بازیکنان ابزار دست کادر فنی هستند و زمانی که بازیکنان وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهند کاری از دست کادر فنی برنمی آید.

طهماسبی تصریح کرد: به نظرم اگر بازیکنان ما به خودشان بیایند و تلاش بیشتری کنند به طور حتم مشکلات تیم برطرف می شود. آنها با ریکاوری بهتر می شوند و فرکی به خوبی می تواند روحیه بازیکنان را بازگرداند و تیم  در بازی بعدی روند صعودی خواهد داشت.

در صورت نتیجه نگرفتن برابر ذوب آهن از حقوق ماهیانه بازیکنان کسر می شود 

سرپرست پیکان اظهار کرد: بازیکنان و کادرفنی ۵ درصد جریمه قطعی و ۵ درصد جریمه تعلیقی شدند و اگر خدای نکرده تیم ما برابر ذوب آهن نتیجه نگیرد از حقوق ماهیانه اعضای تیم کسر می شود.

او درباره زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به پرونده 3 بازیکن اخراجی گفت: در اولین فرصت جلسه کمیته انضباطی این ۳  بازیکن برگزار می شود تا درباره وضعیتشان تصمیم گیری شود.

طهماسبی درباره اینکه احتمال سقوط پیکان به لیگ دسته یک وجود دارد، بیان کرد: مطمئن هستم که تیم ما به لیگ دسته یک سقوط نمی کند و در لیگ برتر باقی می مانیم. به طور حتم تیم ما در چند بازی باقی مانده به پایان لیگ برتر نتایج بهتری می گیرد.


بیشتر بخوانید:

پست جدید بازیکن استقلال پس از بازی مقابل پیکان

تست دوپینگ بازیکنان پیکان و استقلال

قاضی: بازیکنان استقلال تمام تاکتیک‌های شفر را پیاده کردند/ پیکان به رتبه‌های بالای جدول نمی آید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار