مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: در راستای توسعه و ترویج ورزش همگانی و ایجاد فضای با نشاط برای شهروندان عملیات احداث سایت ورزش صبحگاهی در کمربندی آبیدر آغاز شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فواد کریمی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت این سایت گفت: توسعه و ترویج ورزش و افزایش اماکن تفریحی و ورزشی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری به منظور پرکردن اوقات فراغت و افزایش شور و نشاط در بین شهروندان است.

وی افزود: براین اساس اواخر سال گذشته و بر اساس مصوبه کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر کلنگ احداث سه زمین ورزشی میدان قانع بهاران، تقاطع غیرهمسطح بعثت و کمربندی آبیدر به زمین زده شد.

کریمی با اشاره به آغاز عملیات احداث سایت ورزش صبحگاهی در کمربندی آبیدر جنب هتل لاله اضافه کرد: این فضای ورزشی در راستای انجام ورزش صبحگاهی و عصرگاهی شهروندان در زمینی به مساحت سه هزار و ۳۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج یادآور شد: در حال حاضر عملیات آماده سازی، تسطیح، رگلاژ، عملیات خاکی، سنگفرش و جدول گذاری این سایت در حال اجرا است.

وی ابراز امیدواری کرد با احداث اماکن ورزشی و تفریحی بتوانیم علاوه بر ارتقای سطح سیما و منظر سطح شهری در ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان نیز گام برداریم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.