در سفر رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به کردستان، پروژه تطویل باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه سقز آغاز شد.

محسن سیف زاده  مدیر فرودگاه سنندج در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:در سفر غلامحسین باقریان، عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی انجام شد، مه آبادی ضمن بازدید از عملیات احداث ترمینال و ابنیه فرودگاه سقز با  ۴۵ درصد پیشرفت، کلنگ اجرای پروژه تطویل باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه را به زمین زد.

وی افزود: قرارداد اجرای پروژه تطویل باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه سقز ماه گذشته به پیمانکارابلاغ شده و با صرف ۲۳ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

سیف زاده گفت: با اجرای این طرح ۷۰۰ متر به طول باند فرودگاه سقز افزوده می‌شود و به ۲۷۰۰ متر می‌رسد.

وی گفت: رحمت اله مه آبادی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این سفر بر انجام به موقع عملیات تطویل باند و اتمام پروژه تا سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.

گفتنی است؛ استاندار کردستان و نماینده مردم شهرستان‎ سقز و معاون عمرانی استاندار در این مراسم حضور داشتند.

پروژه ساخت فرودگاه سقز از مهمترین پروژه‌های توسعه محور شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در استان کردستان که به زعم کارشناسان صنعت حمل و نقل و صنعت هوانوردی بنا به مجاورت با شهر‌های پرجمعیت استان‌های کردستان و آذربایجان غربی و همچنین مجاورت با کشور‌های همسایه و حریم کردستان عراق به عنوان شاه کلید ارتباطی و پل ارتباطی استان کردستان یاد می‌شود.

انتهای پیام/م

آغاز عملیات تطویل باند فرودگاه سقز

برچسب ها: اشتغال ، فرودگاه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.