به منظور پیشگیری از وقوع حوادث در شرایط اضطراری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان مانور اطفاء حریق و واکنش در شرایط اضطراری را در واحد سوختگیری فرودگاه سنندج برگزار کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان  درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: واحد سوخت گیری هواپیمایی به دلیل ماهیت کاری و شرایط محیط کار، دارای خطرات بالقوه ای است که این خود نشان دهنده اهمیت نیاز به یک برنامه برای مقابله با هرگونه حادثه ی را مشخص می نماید.

فریدون یاسمی ازجمله اهداف  برگزاری این مانور را ایجاد هماهنگی بین سازمانی و ارزیابی امکانات و تجهیزات موجود در سوختگیری فرودگاه سنندج جهت اطفاء حریق عنوان کرد.

یاسمی سپس اظهارکرد:در ابتدای این مانور، با به صدا درآوردن آژیر خطر و اعلام آتش سوزی نفتکش در حین تخلیه سوخت در زیر سکوی بارگیری براثر تخلیه ناقص و الکتریسیته ساکن ،عملیات اطفاءحریق توسط نیروهای HSEمنطقه کردستان,آتش نشانی فرودگاه و آتش نشانی شهر انجام شد و سپس نیروهای امدادی و اوژانس سنندج مصدومان حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: در پایان مانور نیز با برگزاری جلسه ای با حضور کلیه گروههای شرکت کننده در مانور نقاط ضعف و قوت مانور مورد بررسی وارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: اشتغال ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.