حیدر افسری گفت: دلیل احضار مربیان به کمیته اخلاق حساسیت مسابقات در چند هفته پایانی است.

سرپرست تیم گل گهر: بازیکنان ما ۲ مرحله تست دوپینگ داده اندحیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم‌های کرمانی در فصل اخیر عملکرد خوبی داشته اند و بجز تیم ما مس کرمان هم شانس صعود دارد. او همچنین ادامه داد: دلیل اصلی موفقیت تیم گل گهر عملکرد خوب مدیریت و کادر فنی تیم و اینکه حدود ۳ سال است که بازیکنان و کادر فنی تیم کنار هم تمرین می‌کنند و کاملا با هم هماهنگ هستند.

حیدر افسری سرپرست تیم گل گهر در ادامه از امکانات خوب تیمش تعریف کرد و افزود که تیم فوتبال گل گهر سیرجان با توجه به مشکلات اقتصادی که کشور را فرا گرفته است از لحاظ مالی هیچگونه مشکلی ندارد و این از محاسن باشگاه گل گهر و زمینه ساز موفقیت این تیم است.

سرپرست تیم گل گهر درباره شایعه‌های تبانی در لیگ یک گفت: خوشبختانه کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال چند هفته پایانی رقابت‌ها را به شدت زیر نظر دارند، اما تبانی در لیگ یک همچنان وجود دارد. او همچنین درباره شرطبندی و حضور دلال‌ها در لیگ دسته اول فوتبال گفت: این اتفاقات در لیگ یک رخ می‌دهد، ولی خوشبختانه دلال‌ها به سراغ تیم ما نیامده اند و ما از این بابت لطمه‌ای نخورده ایم.

افسری همچنین درباره قضاوت داوران در لیگ یک گفت:امسال از معدود سال‌هایی بود که داوری در لیگ یک مشکل خاصی نداشت و ما فقط در بازی مقابل بادران از داوری ضربه خوردیم که داور آن بزی هم محروم شد.

سرپرست تیم فوتبال گل گهر در ادامه دلیل احضار شدن مربیان لیگ یک به کمیته اخلاق را حساسیت مسابقات در چند هفته پایانی عنوان کرد و خبر داد که ماموران کمیته ضد دوپینگ در نیم فصل اخیر در دو مرحله از بازیکنان این تیم تست دوپینگ گرفته اند.

انتهای پیام/

اظهارات افسری درباره وضعیت تیم گل گهر سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار