اعزام تجهیزات راهداری ۷ استان کشور به مناطق سیل زده خوزستان

معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از اعزام تجهیزات راهداری ۷ استان کشور به مناطق سیل زده استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اعزام تجهیزات راهداری ۷ استان کشور به مناطق سیل زده استان گفت: ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های هرمزگان، بوشهر، تهران، یزد، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر بکارگیری ماشین آلات سنگین این استان ها، تعداد ۳۰ دستگاه ماشین آلات بخش خصوصی به مناطق سیل زده خوزستان اعزام خواهد شد.

حسن نیا اذعان داشت: سیل باعث خرابی و خسارت به بیش از ۲۵۰ دستگاه تاسیسات زیر بنایی در طول جاده‌های خوزستان شده است.

معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه افزود: نیرو‌های راهداری مستقر در راه‌های خوزستان در طول شبانه روز برای بازگشایی مسیر‌ها و اصلاح جاده‌ها و راه‌های شهری و روستایی در حال امداد رسانی هستند تا مشکلی برای تردد رانندگان بوجود نیاید.

این مقام مسئول با اشاره به تردد در محور‌های استان و کشور بیان داشت: رانندگان می‌توانند از طریق سامانه تلفن گویا ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و کانال تلگرامی ' راه ' اطلاعات مسیر‌های تردد خود را جستجو و سفر ایمنی را آغاز کنند.

انتهای پیام/گ

خسارت سیل به جاده‌های خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.