مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خسارت سیلاب اخبر به جاده‌های استان را حدود یک هزار و ۱۴۹ میلیارد ریال عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بارندگی شدید همراه با طغیان رودخانه‌ها از ابتدای فروردین تاکنون حدود یک هزار و ۱۴۹ میلیارد ریال به جاده‌های خوزستان خسارت زد.

وی بیان داشت: همچنین سیل و طغیان رودخانه‌ها باعث خرابی و خسارت به ۲۴۶ دستگاه ابنیه فنی (تاسیسات زیر بنایی) در طول جاده‌های خوزستان شده است.

بهرامی نیا با اشاره به خسارت وارده به جاده‌های ارتباطی ۱۷ شهرستان در استان خوزستان افزود: سیلاب به ۱۴۷ کیلومتر جاده‌های خرمشهر، باغملک، هندیجان، دهدز، لالی، شوشتر، آبادان، رامهرمز، دشت آزادگان، مسجدسلیمان، رامشیر، دزفول، اهواز، اندیمشک، بهبهان، هویزه و امیدیه خسارت وارد کرده است که با پایان یافتن بارش‌ها عملیات ترمیم جاده‌ای انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: نیرو‌های راهداری مستقر در راه‌های خوزستان در طول شبانه روز برای بازگشایی مسیر‌ها و اصلاح جاده‌ها و راه‌های شهری و روستایی در حال امداد رسانی هستند تا مشکلی برای تردد مسافران نوروزی بوجود نیاید.

این مقام مسئول افزود: به جز محور‌های اندیکا - چهارمحال، جاده قدیم بستان - چذابه وگتوند - آبدید - دزفول ' کلیه محور‌های استان خوزستان برای تردد مسافران باز بوده و هیچگونه مشکلی در این جاده‌ها وجود ندارد.

وی اذعان داشت: مسافران نوروزی و رانندگان می‌توانند از طریق سامانه تلفن گویا ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و کانال تلگرامی ' راه ' اطلاعات مسیر‌های تردد خود را جستجو و سفر ایمنی را آغاز کنند.

انتهای پیام/گ

سیلاب به جاده‌های خوزستان خسارت زد

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.