رییس پلیس راه استان خوزستان از مسدد شدن آزاد راه اندیمشک به پل زال بدلیل ریزش کوه و ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها در این آزادراه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رییس پلیس راه استان خوزستان گفت: آزاد راه اندیمشک به پل زال بدلیل ریزش کوه مسدود شده و ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها در این آزادراه اعمال شده است.

وی بیان کرد: ثبت نشدن ساعت تردد اتوبوس‌های مسافربری، مانع تردد آن‌ها در مسیر اندیمشک به آزاد راه پل زال شده است.

دولتشاهی با بیان اینکه یک مسیر فرعی برای تردد خودرو‌های سواری وجود دارد اذعان داشت:، اما از مسافران درخواست می‌شود تا بهبود شرایط جوی و وضعیت راه‌ها از تردد در این مسیر خودداری کنند.

رییس پلیس راه خوزستان در ادامه افزود: جاده‌های قدیم بستان – چذابه و اندیکا – شهرکرد نیز همچنان مسدود هستند و تردد در جاده ایذه – دهدز نیز به دلیل بارش باران و احتمال ریزش سنگ تردد به کندی انجام می‌شود.

غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان نیز با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی کل تردد در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تاکنون یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۳۷۶ تردد در راه‌های این استان به ثبت رسیده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۵۶۵ تردد بود.

انتهای پیام/گ

مسدود شدن آزادراه اندیمشک-پل زال

برچسب ها: پلیس راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار