رئیس شبکه دامپزشکی قروه از کشف بیش از هزار کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیرمجاز در طرح نظارتی ویژه نوروز در شهرستان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رضا مرجانیان از کشف و ضبط هزار و ۸۲ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیرمجاز در طرح تشدید نظارتی ویژه نوروز که از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه داشت، خبر داد.

به گفته وی فرآورده‌های مدنظر شامل گوشت قرمز، مرغ و انواع ماکیان، ماهی، تخم مرغ، آلایشات دامی و آلایشات مرغی و… بود که توسط کارشناسان و بازرسان دامپزشکی قروه در بازرسی‌های شبانه روزی کشف و ضبط شد.

رئیس شبکه دامپزشکی قروه  مجموع بازدیدهای صورت گرفته در این مدت را هزار و ۳۵۷ مورد دانست و اظهار داشت: در این طرح نظارتی از مراکز عرضه، رستوران‌ها، تالارها، فروشگاه‌ها و … بازدید به عمل آمد و تمامی موارد از نظر استانداردهای بهداشتی مورد بررسی قرار گرفتند.

وی از خارج شدن فرآورده‌های دامی غیرمجاز کشف شده از زنجیره مصرف شهروندان در راستای تأمین امنیت و سلامت مردم گفت و در ادامه خواستار اعلام هرگونه گزارش، انتقاد و پیشنهاد از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ به صورت شبانه روزی شد.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.