مردم شهرستان‌های تفت، اشکذر و مهریز همچون همه مردم کشور به یاری سیل زدگان شتافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مردم شهرستان‌های تفت، اشکذر و مهریز همچون همه مردم کشور به یاری سیل زدگان شتافتند.

مردم خیر  تفت ۸۰۰ میلیون ریال به سیل زده گان کمک  کردند

سرهنگ زاع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: دومین محموله کمک‌های مردم شهرستان تفت به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل زده ارسال شد.

مردم شهرستان‌های استان یزد هم به یاری سیل زدگان شتافتند

وی بابیان اینکه سومین محموله کمک‌های مردم این شهرستان در آینده نزدیک ارسال می‌شود، افزود: از مردم درخواست می‌شود، هدایای خود را به پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند.

مردم زارچ  بیش از دویست  میلیون ریال به سیل زدگان کشور کمک کردند

علیرضا عرشیان بخشدار زارچ گفت: مردم نیکوکار بخش زارچ تا کنون ۲۷۰ میلیون ریال به صورت نقد و کالا به مردم سیل زده خود کمک کرده اند و جمع آوری کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مردم نیکوکار زارچ از روز‌های نخست گرفتاری هم‌ میهنانشان در بحران سیل و آب‌گرفتگی، برای یاری آن‌ها به میدان آمدند که تاکنون ۲۷۰ میلیون ریال برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری و ارسال شده است.

مردم شهرستان‌های استان یزد هم به یاری سیل زدگان شتافتند

بخشدار زارچ بر اطلاع‌رسانی لازم به منظور کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم زارچ به مناطق سیل‌زده کشور تاکید کرد.

وی با تاکید بر ساماندهی کمک‌ها گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم فقط باید در قالب دستگاه‌های متولی از جمله هلال‌احمر، کمیته‌ امداد و بسیج جمع‌آوری شود.

اجرای طرحی با هدف کمک به مردم مناطق سیل زده

سید رضا طباطبایی فرمانده گردان امام حسین (ع) مهریز از آغاز طرح قایق سواری در دریاچه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: در آمد حاصل از این طرح جهت کمک به سیل زدگان اختصاص می‌یابد.

وی افزود: در راستای کمک رسانی به سیل زدگان برخی استان‌های کشور گردان امام حسین (ع) مهریز برنامه قایق سواری تدارک دیده است که در آمد حاصل از آن به سیل زدگان کمک می‌شود.

مردم شهرستان‌های استان یزد هم به یاری سیل زدگان شتافتند

فرمانده گردان امام حسین (ع) مهریز گفت: بارش باران موجب جاری شدن چشمه و ایجاد دریاچه‌ای کوچک در دل کویر یزد شد.

وی ادامه داد: این طرح در صورت وجود آب تا یک ماه ادامه دارد و روزانه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جمع آوری می‌شود.

بارش‌های فروردین ماه ۹۸ باعث وقوع سیلاب در برخی استان‌ها و بروز خسارت در برخی شهر‌های استان گلستان، فارس و لرستان از جمله پلدختر شد و شرایط بحرانی ایجاد کرد.

مردم شهرستان‌های استان یزد هم به یاری سیل زدگان شتافتند

در این مدت همه دستگاه‌ها و مردم خیر شهرستانهای استان یزد نیز در قالب دستگاه‌های مختلف و مالی به مردم سیل زده کمک کرده اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سیل ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار