حاتم: بازیکنان جوان خوبی داریم/ هواداری که به زمین آمد می‌خواست به دایی نامه‌ای بدهد

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: این دیدار تفاوتی با دیگر بازی هایمان نداشت و مهم این بود که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

حاتم: بازیکنان جوان خوبی داریم/ هواداری که به زمین آمد می‌خواست به دایی نامه‌ای بدهدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی حاتم سرپرست تیم فوتبال سایپا پس از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: خداراشکر بازی خوبی انجام دادیم و از نتیجه‌ای که گرفتیم خوشحال هستیم. تیم جوان ما در نیم فصل دوم با حمایت بزرگ‌تر‌های باشگاه نتایج مطلوبی گرفته است. در کنار بازیکنان با تجربه، بازیکنان جوان خوبی داریم که سطح فنی تیم را بالا بردند و باعث شدند که سایپا در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته باشد.

سرپرست سایپا در ادامه گفت: جدا از تعابیری مانند دربی خودرو سازان که از این بازی شد فکر می‌کنم این بازی با دیدار‌های دیگر ما تفاوتی نداشت و من بیشتر از هر چیزی خوشحالم که توانستیم این بازی را ببریم و روند پیروزی هایمان را ادامه دهیم.

حاتم درباره حضور هوادار این تیم در زمین بازی و رفتن او به سمت سرمربی سایپا بیان کرد: در هنگام بازی همه نگران هستند و هنگامی که آن هوادار به سمت دایی دوید همه هول شدیم. آن هوادار می‌خواست نامه‌ای را به دایی بدهد که ما هم نامه را از او گرفتیم و در کل مسئله خاصی نبود.

او درباره اخراج سلیمانی بازیکن سایپا از این تیم گفت: این بازیکن مشکل انضباطی داشت که در جلسه فردای باشگاه درباره او تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار