مقیمی گفت: با نامگذاری امسال به عنوان رونق تولید، رصد و پایش صنایع کشور باید بیش از پیش مورد پیگیری قرار گیرد.

باید رصد و پایش صنایع کشور بیش از پیش مورد پیگیری قرار گیردبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شاتا؛ فرشاد مقیمی، معاون امور صنایع وزارت صمت در این نشست که با حضور مدیران، مشاوران و تعدادی از کارکنان معاونت برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید اظهار کرد: در سالی که به ایجاد رونق در تولید کشور مزین شده است، صیانت از تولید سرفصل مهم‌ترین سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تعریف شده و در این راستا برنامه‌‎های اجرایی مهمی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با نامگذاری امسال با عنوان رونق تولید، رصد و پایش صنایع کشور باید بیش از پیش مورد پیگیری قرار گیرد.

به گفته مقیمی، در این شرایط مسئولیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز حساس‌تر و بیشتر شده است و باید این ستاد در رفع مشکلات صنایع بیش از گذشته تلاش کند.

وی با اشاره به وقوع سیل اخیر و مشکلاتی که برای مردم و برخی از صنعتگران رخ داد، افزود: متاسفانه شرایط نامساعدی برای برخی استان‌ها به دلیل سیل رخ داده و خساراتی نیز بهمراه داشته است که باعث ناراحتی مردم کشورمان شده است، امیدواریم با همکاری و همیاری همه ارکان نظام و مردم شریف ایران بتوانیم دغدغه‌های مردم آسیب دیده را رفع کنیم.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخانش به تشریح وضعیت اقتصادی کشور پرداخت و گفت: تامین سرمایه در گردش واحد‌های صنعتی و بازسازی و نوسازی صنایع یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت صنعت، معدن وتجارت در سال ۹۸ بوده و در این راستا تمهیدات مناسبی در نظر گرفته شده است که اجرای بخشی از این برنامه با تلاش‌های مدیریت اعطای طرح‌های کمک‌های فنی و اعتباری به صنایع صورت خواهد گرفت.

مقیمی در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای مدیران جدید از تلاش‌های زین الدین داداشی دبیر سابق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کیوان گردان مدیر سابق اعطای طرح‌های کمک‌های فنی و اعتباری وزارت صنعت، معدن وتجارت تقدیر و تشکر کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تغییر ساختار سازمانی معاونت و اجرای الزامات قانونی را دلیل این تغییرات برشمرد و گفت: مدیران لایقی در همه بخش‌های این معاونت مشغول به فعالیت هستند و ما علاقه‌مند به ادامه همکاری با آنها هستیم.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی میثم زالی را به سمت «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» منصوب کرد.

همچنین فرشاد مقیمی معاون امور صنایع نیز سهیل معمارباشی را به سمت اعطای طرح‌های کمک‌های فنی و اعتباری به صنایع منصوب کرد.

انتهای پیام/

صیانت از تولید سرفصل مهم‌ترین برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار