معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی از اجرای شش نمایشگاه عرضه و فروش تولیدات مجریان طرح‌های اشتغال در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین کرابی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های گناباد، تربت‌حیدریه، چناران، قوچان، نیشابور و سبزوار برگزار شد.

وی از استقبال خوب مسافران و مراجعان از تولیدات عرضه‌شده خبر داد و ادامه داد: درمجموع این نمایشگاه‌ها، تولیدات و دستاورد‌های ۵۱ مجری طرح اشتغال در قالب سوغات شهرستان، صنایع‌دستی و صنفی علاوه بر نمایش به اجرا در امد.

کرابی برگزاری این نمایشگاه‌ها را از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال اعلام کرد و هم‌چنین از ادامه این فعالیت در تابستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به موفقیت این نمایشگاه‌ها در نوروز امسال، قرار است تا با توجه به شروع سفر‌های تابستانه این کار باهدف عرضه و فروش محصولات در مجتمع‌های فرهنگی - توریستی جاده‌ای سطح استان راه‌اندازی شود.

وی یادآور شد: کمیته امداد خراسان رضوی در سال گذشته بیش از ۸۶۰۰ طرح اشتغال را با ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی این نهاد و بانک‌ها اجرا کرده است.

انتهای پیام// د. ف


اشتغال زایی نوروزی در قالب نمایشگاه

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.