معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برپایی پویش عمومی سیل مهربانی دانش آموزان برای کمک به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورشدر حاشیه نشست خبری ششمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که صبح امروز برگزار شد، درباره رسیدگی به دانش‌آموزان مناطق سیل زده اظهار کرد: با توجه به سیل اخیر در کشور پویش عمومی سیل مهربانی همکلاسی‌ها با هدف توجه به ابعاد تربیتی با مشارکت ۱۴ میلیون دانش آموز و اولیا و فرهنگیان برای نشان دادن مهربانی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: روز جوان را به عنوان روز مهربانی با شعار هر مدرسه یک پایگاه  برگزار می‌کنیم و این امر را در فضای مجازی با شعار عیدی من برای تو با همکاری تمامی تشکل‌های دانش آموز‌ی و دیگر دستگاه‌ها انجام خواهیم داد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این کار اقدامی فرهنگی است، گفت: با توجه به اینکه ستادهای اسکان مانع از بازگشایی مدارس مناطق سیل زده شده است، کمک به این مناطق ضرورت دارد و بر این اساس ستادی در اداره کل فرهنگی هنری برای ساماندهی این مناطق تشکیل دادیم.

کاظمی تصریح کرد: این ستاد با حضور نمایندگانی از همه تشکل‌های دانش‌آموزی با هدف امدادرسانی تشکیل‌شده است و دانش آموزان حضوری تاثیر گذار در این فرایند خواهند داشت.

وی با اشاره به تشکیل ستادی در آموزش و پرورش با هدف ساماندهی شرایط فرهنگیان خسارت دیده در جریان سیل گفت: تمام بخش‌های آموزش‌وپرورش برای رسیدگی به وضعیت دانش آموزان و فرهنگیان سیل زده بسیج شده‌اند و در این مسیر از همکاری دیگر نهادها بهره می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.