بی‌احتیاطی عجیب یک کارگر که مشغول خط‌کشی اتوبان بود تصادفی وحشتناک را رقم زد.

تصادف وحشتناک کارگر حین خط کشی اتوبان! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تصادف شدید یک کارگر با یک خودروی عبوری در یکی از اتوبان‌های کشور آفریقای جنوبی را به تصویر می‌کشد. "کوله له پیندلا" ۳۲ ساله که به همراه همکارش در حال خط‌کشی وسط جاده بود در اثر بی‌احتیاطی با این خودرو تصادف کرد و دچار جراحت شدید شد. این ویدئو که توسط دوربین داش‌کم یک خودرو عبوری تهیه شده است چگونگی وقوع این تصادف را نشان می‌دهد.

این ویدئو نشان می‌دهد هنگامی که راننده یک خودروی تویوتا آوانزا که با سرعت ۹۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در حال حرکت است تلاش می‌کند تا از یک خودرو که با سرعت ۸۰ کیلومتر در حال حرکت است سبقت بگیرد ناگهان با کارگر نگون بخت در وسط جاده مواجه شد و با او شدیداً برخورد کرد. شدت تصادف این خودرو با این کارگر به حدی بود که او را به هوا پرتاب کرد، تا جایی که به نظر می‌رسد این کارگر در حال انجام حرکات ژیمناستیک در وسط جاده است. این حادثه در بزرگراهی در منطقه "گرابوو" در نزدیکی کیپ تاون آفریقای جنوبی رخ داد.

پس از این حادثه راننده یکی از خودرو‌های عبوری با نام "الری" با پلیس تماس گرفت و آن‌ها را در جریان این حادثه قرار داد. پلیس محلی آفریقای جنوبی بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کرد. این در حالی بود که راننده خاطی پس از تصادف با این کارگر از صحنه تصادف فرار کرده بود.

الری که ویدئوی این صحنه تصادف با کمک دوربین داش‌کم خودروی او و شوهرش به ثبت رسیده است به همراه خانواده‌اش در حال سفر بودند که این حادثه در مقابل چشمان آن‌ها رخ داد. الری در این باره گفت: "در لحظه‌ای که این تصادف رخ داد من تصور می‌کردم این کارگر یک دست یا یک پایش را از دست داده است. دو پسر ۷ و ۱۰ ساله ما در صندلی عقب ماشین نشسته بودند و با دیدن این صحنه دچار شوک روحی شدند. نمی‌توانید تصور کنید؛ آن‌ها بر سر من و شوهرم فریاد می‌زدند که زودتر از آنجا دور شویم."

گفتنی است؛ هنوز از سرنوشت این کارگر گزارشی منتشر نشده است. همچنین مشخص نیست آیا پلیس موفق به دستگیری راننده خاطی شده است.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که بی احتیاطی کارگر در وسط اتوبان رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اشکذری
۱۹:۰۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
خدا بیامرزدش
آخرین اخبار