مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعزام اولین گروه‌ جهادی این اداره‌ کل به مناطق سیل‌زده استان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت:نخستین گروه جهادی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای کمک‌سانی به مردم سیل‌زده پلدختر دیروز، ۱۸ فروردین ماه جاری عازم این شهر شدند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل گروه‌های جهادی توسط این اداره‌کل از چند روز گذشته آغاز شد، افزود: نخستین گروه اعزامی به مناطق سیل‌زده متشکل از روحانیون مستقر است.

وی عنوان کرد: علاوه بر روحانیون مستقر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی و کارشناس فناوری اطلاعات این اداره‌کل نیز به شهر پلدختر اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: در مرحله بعدی اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده، هیئات مذهبی، مؤسسات قرآنی و مبشران فرهنگی به مناطق مختلف اعزام خواهند شد.

وی با اعلام اینکه مؤسسات و خانه‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان و هیئات مذهبی استان کردستان آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدیر و غیرنقدی مردم برای کمک به سیل‌زدگان هستند، اعلام کرد: این اقدام با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام کرمی نیاز کنونی مردم سیل‌زده را خوراک و پوشاک دانست و یادآور شد: مردم نیک‌اندیش و خیری که قصد کمک به مردم این مناطق را دارند، می‌توانند هر آنچه که در توان دارند را برای کمک به مردم سیل‌زده اهدا کنند.

گفتنی است؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز نخستین گروه جهادی این اداره‌کل برای کمک به سیل‌زدگان پلدختر را همراهی کردند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.