حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به منظور کمک به سیل زدگان کشوراز هنرمندان استان کردستان دعوت نمود تا در پویش حراج هنری با عنوان «سیل – مهربانی» مشارکت نمایند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: امروز بسیاری از هموطنان عزیزمان در این استان‌ها در محاصره سیل عظیمی قرارگرفته اند که سبب خسارت‌های شدید به زیر ساخت‌های این مناطق و همچنین ساکنین مناطق سیل زده شده است و نیازمند یاری و کمک می‌باشند.

امین مرادی با اشاره به رسالت هنرمندان و پیشقدم بودن آنان در کمک به همنوعان گفت: حوزه هنری به صورت سراسری طرح حراج آثار هنری را با عنوان سیل – مهربانی اعلام نموده و در آن آثار هنرمندان جهت کمک به سیل زدگان کشور در قالب نمایشگاهی به حراج گذاشته می‌شود.

مرادی با اشاره به استان کردستان به عنوان قطب اصلی هنر‌های تجسمی کشور و حضور موفق هنرمندان این عرصه در سطح ملی تصریح نمود: با توجه به اعلام آمادگی هنرمندان استان در این طرح ملی و در راستای تقویت همدلی و کمک وپشتیبانی و جبران بخشی از آلام سیل زدگان حوزه هنری استان آمادگی خود را در راستای جمع آوری آثار هنرمندان و ارسال به این حراج بزرگ، اعلام می‌نماید.

وی گفت: هنرمندان استان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۹ فروردین ماه ۹۷ به آدرس سنندج – خ. شهید تعریف – پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی – حوزه هنری استان کردستان تحویل نمایند.

مرادی گفت: حراج بزرگ آثار هنری ۲۰ تا ۲۵ فروردین در تهران برگزار و نتیجه آن به اطلاع هنرمندان مشارکت کننده خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

کمک حوزه هنری استان به سیل زدگان کشور

برچسب ها: حوزه هنری ، سیل زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.