امام‌جمعه موقت سنندج با اشاره به وقوع سیلاب شمال کشور، گفت: ملت ایران بار دیگر همدلی را به‌صورت عینی به نمایش گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا فائق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با تبریک فرا رسیدن سال نو با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در بعضی از استان‌های کشور، گفت: بارش شدید نزولات آسمانی در بعضی از استان‌های کشور باعث بروز مشکلاتی برای مردم شد.

وی گفت: وقوع سیل و آسیب زدن به اقشار مختلف جامعه رسالت مسئولان و متولیان امر را برای خدمت رسانی بهتر به آن‌ها سنگین کرده و انتظار می‌رود که همه مسئولان و مدیران از تمامی ظرفیت‌های در اختیار خود برای خدمت‌رسانی به مردم سیل زده استفاده کنند.

وی به ایجاد فضایی در راستای تقویت هرچه بیشتر همدلی در جامعه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه بار دیگر ملت ایران با همدلی و از خودگذشتگی به بهترین شکل ممکن وحدت و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند و از تمامی توان خود برای کمک به افراد سیل‌زده استفاده کردند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: وقوع این سیلاب و وارد شدن خسارات مختلف به مردم بار دیگر نشان داد که درد بخشی از مردم جامعه درد همه ملت است و خوشبختانه مردم استان کردستان نیز در راستای کمک به سیل زدگان پیشگام و پیشتاز بودند.

وی گفت: سال نو فرصت خوبی است که ما در برنامه‌ها و عملکرد خود تجدید نظر کرده و طاعت و عبادت خداوند بزرگ را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی با اشاره به نو شدن سال و تغییرات ایجاد شده، در پایان افزود: بوی رستاخیز از بهار می‌آید و در این فصل انسان مؤمنی با دیدن هر گل به نیروی قدرت خدا فکر می‌کند و فرصت خوبی که همه مسلمانان برای ترویج آموزه‌های دینی تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/ت

همدردی مردم ایران با هموطنان سیل زده استان های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.