معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: عملیات ساخت سیل بند شهر کرمان ظرف چند روز آینده اجرایی می‌شود.

ساخت سیل بند در شهر کرمان اجرایی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کرمان گفت: با توجه به اینکه خطر هجوم سیل به سمت کرمان از سمت ماهان، کوه‌های صاحب الزمان و ده بالا وجود دارد، قرار شد در این مسیر‌ها محافظ ایجاد تا در صورت جریان شدن آب، انحرف و از سمت غرب از شهر کرمان خارج شود.

وی در خصوص تصمیم گیری پیرامون سیل بند شهر کرمان افزود:برای محافظت از شهر طرح‌های آبخیزداری و سیل بند در بالادست توسط منابع طبیعی اجرا خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: با توجه به اینکه خطر هجوم سیل به سمت کرمان از سمت ماهان، کوه‌های صاحب الزمان و ده بالا وجود دارد، قرار شد در این مسیر‌ها محافظ ایجاد تا در صورت جریان شدن آب، انحرف و از سمت غرب از شهر کرمان خارج شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: اجرای این طرح‌ها سرعت آب را کاهش داده و از طریق خاکریز، آب به سمت بیرون از شهر هدایت می‌شود.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه اجرای کار توسط پیمانکار حدود ۴۰ میلیارد تومان اعلام شده بیان کرد: تلاش می‌کنیم با کمک گرفتن از دستگاه‌های اجرایی با هزینه کمتر این کار را انجام و جلو برده تا بتوانیم محافظت اضطراری را صورت داده تا بعدا طرح‌های بلندمدت را در شهر اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ح

سیل بند کرمان ساخته می شود

برچسب ها: سیلاب ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.