معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط این جمعیت به استان‌های گلستان و لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سام زاده معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: با توجه به وقوع سیل در بعضی از نقاط کشور، جمعیت هلال احمراز ابتدای سال ۹۸ با برپایی ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سراسر استان وجه نقد و اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان از سیل را جمع آوری و به استان‌های سیل زده ارسال کرده است.

وی با اشاره به جمع آوری مبلغ ۷۳۰ میلیون ریال از صندوق‌های استقرار یافته در محل شعب جمعیت هلال احمر و محل برگزاری نماز جمعه در سراسر استان تا ۱۷ فروردین ماه گفت: تا کنون اقلام غیر نقدی شامل پتو، کنسروجات، آب معدنی، نان، خشکبار، مواد شوینده و لوازم بهداشتی به ارزش اعتبار یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال به استان‌های گلستان و لرستان ارسال شده است.

سام زاده تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان با مدیران کارخانجات، شرکت ها، مراکز تولیدی و صنعتی جهت دریافت اقلام مورد نیاز سیل زدگان در حال رایزنی است.

وی بیان داشت: شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها و همچنین کد دستوری *۷۸۰*۱۱۲#به همراه شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و نیز ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه برای دریافت و ارسال کمک‌های نقدی به سیل زدگان در نظر گرفته شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: از طریق گزینه نیکوکاری اپلیکیشن آپ کمک‌های مردمی برای سیل زدگان به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد.

همچنان مراکز جمع آوری در مراکز شهر‌ها و شعب جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی هم استانی‌ها است.
انتهای پیام/ی

جمع آوری کمک های مردمی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار