حجت الاسلام فاضل به نمایندگی از آیت الله اعرافی، از مناطق سیل زده استان ایلام بازدید کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور به نمایندگی از آیت الله اعرافی،از مناطق سیل زده استان ایلام بازدید کرد و در جریان میزان خسارات و روند کمک رسانی به سیل زدگان به ویژه تلاش‌های جهادی طلاب و روحانیون در این مناطق قرار گرفت.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور همچنین از مدارس علمیه امام محمد باقر (ع) دهلران و،ولی عصر (عج) مهران بازدید و وضعیت ساختمان‌های این دو مدرسه را بررسی کرد.

نماینده مدیر حوزه‌های علمیه کشور و هیئت همراه با حضور در شهرستان‌های دهلران، مهران و ایلام، با مردم سیل زده دیدار کرد و با آنان به گفتگو پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با ابلاغ سلام و ابراز همدردی آیت الله اعرافی با مردم سیل زده، از آمادگی اعزام طلاب جهادی برای کمک رسانی به سیل زدگان خبر داد.

گفتنی است، از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور، نهاد‌های حوزوی و طلاب و روحانیون بصورت جهادی، در میدان کمک رسانی به سیل زدگان حضور دارند و براساس تاکید مدیر حوزه‌های علمیه کشور و دیگر نهاد‌های عالی حوزوی، تمام امکانات و ظرفیت‌های حوزه و روحانیت برای امدادرسانی به سیل زدگان و کاهش مشکلات آنان بسیج شده است.

محمد خامه یار مسئول قرارگاه کمک های مردمی مستقر در پل دختر از کمک یک میلیارد ریالی آیت الله اعرافی خبر داد و افزود: این مبلغ در اختیار قرارگاه کمک های مردمی قم به منظور بازسازی خانه های مردم در پل دختر قرار گرفت وبا شروع بازسازی این مبلغ جهت تامین برخی از مصالح ساختمانی در شهر هزینه می گردد.

انتهای پیام/ح

نماینده آیت الله اعرافی از مناطق سیل زده ایلام بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار