مدیر تیم‌های ملی بسکتبال کشورمان گفت: از چند کشور برای حضور در رقابت‌های مختلف دعوت نامه گرفتیم و برنامه قطعی به زودی اعلام می‌شود.

قاسمی: روز چهارشنبه برنامه نهایی آماده سازی تیم ملی اعلام می‌شود / از ۵ کشور دعوت نامه گرفتیممسعود قاسمی مدیر تیم های ملی بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های آماده سازی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی که قرار است شهریور امسال برگزار شود گفت: تصمیم نهایی در خصوص برنامه‌های تیم ملی بسکتبال روز چهارشنبه گرفته می‌شود، اما تاکنون از کشور‌های روسیه، پرتغال، چین، یونان و اردن برای حضور در تورنمنت‌هایی دعوت نامه گرفتیم. همچنین یک کشور دیگر هم به ما پیشنهاد داده بود که به دلیل همزمانی با برنامه هایمان به طور کلی منتفی شد.

او افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی ۳ تا ۴ هفته پیش از پایان رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود تا ملی پوشان بتوانند از لحاظ روحی و جسمی ریکاوری داشته باشند.

قاسمی در خصوص رقابت‌های اطلس و ویلیام جونز عنوان کرد: در رقابت‌های ولیام جونز با تیم ملی ب. شرکت می‌کنیم و تورنمنت اطلس را هم به دلیل هم زمانی با رقابت‌های جام جهانی از دست می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:

نگاهی به عملکرد ایران در جام های جهانی بسکتبال

نگاهی به عملکرد بسکتبال در سال ۹۷

تقویم بسکتبالی‌ها در سال ۹۸

نگاهی به تاریخچه رشته بسکتبال

برنامه جام جهانی بسکتبال مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات قاسمی درباره برنامه های تیم ملی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار