سرمربی تیم ملی جوانان والیبال کشورمان گفت: قرار است اردوی ما در ۸ مرحله با بازی‌های تدارکاتی برگزار شود.

عطایی: قرار است ۸ مرحله اردو داشته باشیم/ برای استفاده از بازیکنان مشترک با تیم ملی بزرگسالان به تعامل رسیدیمبهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های ملی پوشان پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان بیان کرد: اردوی تیم ملی والیبال کشورمان از شنبه هفته آینده (۲۴ فروردین) آغاز می‌شود و بازیکنانمان در آن شرکت می‌کنند. همچنین قرار است اردوی ما در ۸ مرحله برگزار شود که در این میان چند بازی تدارکاتی هم داریم.

او افزود: سال گذشته که در اردوی آماده سازی استونی حضور داشتیم، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه از ما دعوت کرد که برای حضور در تورنمنتی در سال ۲۰۱۹ راهی این کشور شویم، ظاهرا قرار است در این تورنمنت ۴ جانبه تیم‌های ملی والیبال روسیه، ایتالیا، ایران و یک تیم دیگر که هنوز مشخص نیست شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: دعوت از ما شفاهی بوده و زمانی که دعوت رسمی صورت بگیرد در این تورنمنت حاضر می‌شویم. همچنین یک اردوی دیگر هم خواهیم داشت که برای آن چند کشور را در نظر داریم علاوه بر آن رقابت‌های قهرمانی جوانان قرار است از تاریخ ۲۷ تیر تا ۵ مرداد در بحرین برگزار شود و ما ۸ مرحله قبلی را پیش از این مسابقات برگزار می‌کنیم.

عطایی در پایان عنوان کرد: خوشبختانه فدراسیون همواره حمایت‌های خوبی از ما داشته است، اما تنها مشکل ما وجود بازیکنان مشترک در تیم ما و تیم بزرگسالان بود که خوشبختانه در جلسه‌ای که داشتیم قرار بر این شد که بازیکنان ابتدا در اردوی تیم ملی بزرگسالان حاضر شوند و سپس در اردو‌های ما شرکت کنند.


بیشتر بخوانید:

۲۴ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال جوانان ایران فراخوانده شدند

آرمات: سال ۹۸ را به فال نیک می‌گیرم


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی جوانان والیبال درباره این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار