سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: سال جدید را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم سالی پر از برکت برای ایرانیان داخل و خارج کشور باشد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گپ و گفت نوروزی با مسعود آرمات پیشکسوت و مربی با اخلاق والیبال ایران داشته ایم که در ذیل می خوانید.

سال ۹۸ را چطور می‌بینید؟

 امیدوارم سال خوبی برای تمام ایرانیان در سراسر دنیا باشد و من شروع سال ۹۸  را به فال نیک می گیرم.

عملکرد والیبال ایران در سال ۹۸ چگونه بود؟

یک مقدار بازی های لیگ سخت شده بود چون تیم های لیگ برابر بودند اما تیم ملی نوجوانان و جوانان ما قهرمان آسیا شدند و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند، تیم ملی بزرگسالان ما انتظارات را برآورده نکرد اما در بحث پایه عملکرد بهتری داشتیم. لیگ برتر والیبال سال ۹۷ یکسری حواشی هم داشت که سازمان لیگ و کمیته انضباطی به موقع آن را کنترل کرد و امیدوارم سال آینده شاهد آن نباشیم، به والیبال ما در خارج خیلی احترام می گذارند در داخل نیز باید همین گونه باشیم.

ایام نوروز مسافرت می روید؟

بله، با خانواده به مازندران سفر می کنم، آب و هوای آنجا را خیلی دوست دارم.

نظر شما در مورد نوسانات اقتصادی ایران در سال ۹۷ چیست؟

اکثریت مردم تحت فشار هستند و می توانم بگویم این گرانی ها و بی ثباتی قیمت ها مردم را ناراحت کرده است، من به عنوان یک ایرانی از مسئولان کشور می خواهم به درد مردم برسند.

بهترین اتفاق سال ۹۷ برای شما چه بود؟

بهترین اتفاق سال ۹۷ این بود که من توانستم به عنوان یک مربی با تیم ملی جوانان کشورمان قهرمان آسیا شویم و سهمیه مسابقات جهانی سال ۹۸  بحرین را کسب کنیم.

بدترین اتفاق سال ۹۸  برای شما چه بود؟

گردن همسر من دچار مشکل شد و باید به خاطر آن مشکل عمل می شد و خانواده ما سه یا چهار ماه درگیر این موضوع بود، من همسرم را پیش چندین پزشک بردم و دکتر ها می گفتند باید عمل شود و همسرم خیلی درد کشید تا این که یک دکتر فیزیوتراپ همسرم را بدون هیچ عملی درمان کرد.

خواسته شما در سال جدید از آقای رئیس جمهور چیست؟

به ایشان سال نو را تبریک می گویم و از دست اندر کاران مملکت می خواهم به فکر مردم ایران باشند، حمایت مردم از هم دیگر از بین رفته است قدیم طوری بود که همسایه به همسایه کمک می کرد اما الان کمک رسانی ها کم شده است و مسئولان باید به داد مردم برسند.

یک خاطره از دوران کودکی خودتان تعریف کنید؟

من اول جودوکار بودم و والیبال را خیلی دوست داشتم، در خیابان والیبال بازی می کردم، با بچه های محل در خیابان تور می بستیم و والیبال بازی می کردیم اما مادرم می خواست که من درس بخوانم به همین خاطر یک بار من را کتک زد که چرا درس نمی خوانم من هم به خودم آمدم و از آن روز جودو را کنار گذاشتم و والیبال و درس را با هم ادامه دادم و اکنون لیسانس مدیریت دولتی دارم.

آرزو شما در سال جدید برای مردم عزیز ایران چیست؟

بهترین ها را برای مردم عزیز ایران می خواهم و امیدوارم در سال جدید خوب، خوش و سلامت باشند و مریضان شفا پیدا کنند و هر روز لبخند بر روی لب های ایرانیان هر کجا ی دنیا که هستند بنشیند و هر روز بهترین روز آن ها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار