نماینده کردکوی، ترکمن و بندرگز گفت: اگر حضور گسترده مردم برای مقابله با سیل ویرانگر در استان گلستان نبود شاهد خسارات و تلفات جانی و مالی بیشتر بودیم.

حرکت بزرگ مردم گلستان مانع از خسارات بیشتر سیل شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رامین نورقلی پور نماینده کردکوی، ترکمن و بندرگز در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ فروردین) و در جریان بررسی سیل اخیر در نقاط مختلف کشور، اظهار کرد: بعد از وقوع سیل شاهد حضور گسترده مردم برای مقابله با آن در استان گلستان بوده‌ایم، مردم جانانه ایستادند و با ایجاد سد‌ها و موانع مصنوعی و کیسه‌های شنی تلاش کردند که با سیل مقابله کنند.

وی افزود: اگر حرکت بزرگ مردم گلستان نبود خسارت و تلفات جانی مردم بیشتر می‌شد که البته ۶ نفر از خدمت‌گزاران را در سیل گمیشان از دست داده‌ایم.

نورقلی‌پور اظهار کرد: از یک دهه گذشته شاهد از دست دادن منابع آبی و آبزیان در دریای خزر و صید بی رویه و حضور صیادان غیرمجاز بوده‌ایم که این امر باعث از دست دادن بستر مهم آب و سیلاب شده که لازم است با این موارد برخورد شود.

نماینده کردکوی، ترکمن و بندرگز افزود: از تلاش‌های سپاه، ارتش، دولت و تمام دستگاه‌هایی که به نحوی در خدمت و امدادرسانی به آسیب زدگان و سیل‌زدگان مساعدت و همکاری کرده‌اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار