نماینده مردم مینودشت گفت: باید یک تیم کارشناسی به استان گلستان بیاید چراکه خسارت سیل در این استان بالغ بر ۳ هزار میلیارد است.

خسارت سیل در گلستان بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان / باید یک تیم کارشناسی به استان گلستان بیایدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام کوسه غراوی نماینده مردم مینودشت در جلسه علنی امروز(یکشنبه ۱۸ فروردین) و در جریان بررسی جزئیات سیل در استان‌های کشور، اظهار کرد: متأسفانه سیل در استان گلستان جدی گرفته نشد، در حالی که آمار تخریب و خرابی‌های به جای مانده بالا بوده و خسارتی بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان به جای مانده است.

وی افزود: اگر مدیریت وجود داشت و سد‌های نیمه کاره تکمیل می‌شد شاهد این اتفاقات نبودیم.

غراوی با بیان اینکه مردم در سیل کنار هم بودند، تصریح کرد: آمار خانه‌های تخریبی بالغ بر ۱۷ هزار عدد است و آمار تخریب مزارع نیز به ۳۰۰ هزار هکتار می‌رسد، متأسفانه ما نه در زمان سیل و نه قبل و بعد از آن مدیریت نداشته‌ایم چراکه در این صورت باید از تجربه سال ۸۱ درس می‌گرفتیم.

نماینده مردم مینودشت بیان کرد: آق‌قلا و گمیشان همچنان زیر آب است، لذا شایسته نیست که اینگونه مردم تحت فشار قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: اکنون باید یک تیم کارشناسی به استان بیاید و مسائل را واکاوی کند، باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود و تسهیلات بلاعوض به استان گلستان ارائه شود.

غراوی اظهار کرد: باید برای دانش آموزانی که در حال مطالعه برای کنکور هستند تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود، همچنین باید برای لایروبی تالاب‌های استان تدبیری در نظر گرفته شود در غیر این صورت آب در استان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار