مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از مراجعه بیش از ۲۳۶ هزار مسافر به ایستگاه های جوانان هلال احمر استان در نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خبر داد.

محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در ایام نوروز ۱۶ هزار ۸۴۰ مسافر در خیمه‌های نماز پایگاه های ایمنی و سلامت به اقامه نماز پرداخته و ۴۲ هزار ۴۵۹ کودک نیز در فضای دوستدار کودک حضور یافتند.

وی افزود: در طول اجرای طرح، ۹ هزار ۵۳۵ نفر نیز از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: با حضور بیش از هزار نفر روز در ۲۳ پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، اقلام تبلغی، فرهنگی و راهنمایی از جمله ۱۱۴ هزار و ۳۵۷ محصول ترویجی و اطلاع رسانی، ۵۳ هزار و ۹۶ محصول انگیزشی و ۶۱ هزار و ۱۹۰ محصول آموزشی میان مسافران توزیع شد.

حرازی زاده گفت: همچنین با اجرای طرح سحاب ازسوی همیاران جوان در پارک ها و تفرجگاه های شهرستانها به بیش از ۵ هزار و ۷۳۵ نفر خدمات رسانی شد.

وی افزود: کمپین بهرفت نیز از سوی یقه آبی های همیار جوان هلال احمر یزد با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی، در چادرها و ایستگاه های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تشکیل و مورد استقبال خوب مردم و مسئولان قرار گرفت و بیش از ۵۰ هزار نفر میثاق نامه کمپین بهرفت را در ایستگاه های هلال احمر امضا نمودند.

انتهای پیام/ی

بهره مندی  مسافران نوروزی از خدمات ایستگاه‌های سلامت استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.