دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با «ائتلاف یهودیان جمهوری خواه» گفت روابط آمریکا و اسرائیل هیچ گاه به این اندازه نزدیک و مستحکم نبوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با «ائتلاف یهودیان جمهوری خواه» گفت: روابط آمریکا و اسرائیل هیچ گاه به این اندازه نزدیک و مستحکم نبوده است.

دونالد ترامپ در ابتدای این دیدار از مسئولان این نهاد و سناتور لیندسی گراهام تشکر کرد و گفت که وی دوست اسرائیل است.

ترامپ همچنین از سناتور کوین کریمر تشکر کرد و او را حامی بزرگ رژیم صهیونیستی نامید. ترامپ در ادامه کوین مک کارتی را رهبر این ائتلاف دانست و از او قدردانی کرد.

ترامپ همچنین از داماد خود جارد کوشنر نام برد و عنوان کرد که وی به معنای واقعی برای اسرائیل می‌جنگد. ترامپ افزود: «کوشنر برای صلح در خاورمیانه تلاش می‌کند. کسی می‌تواند صلح را در خاورمیانه برقرار کند؟ هیچکس نمی‌تواند.»

ترامپ از ائتلاف جمهوری خواهان یهودی به خاطر حمایت از آمریکا و جمهوری خواهان تشکر کرد و گفت، ما به جمهوری خواهان بیشتری نیاز داریم. «این ائتلاف جمهوری خواهان یهودی سبب می‌شود تا ما به یک پیروزی تاریخی دیگر دست پیدا کنیم. ما پیش از این نیز خوب عمل کردیم و در سنا برنده شدیم و ۵۳ درصد سنا در دست جمهوری خواهان است.»

ترامپ گفت: «وقتی سه سال پیش به عنوان یک کاندیدا با شما صحبت می‌کردم، اوضاع اقتصادی و ارتش آمریکا خوب نبود و روابط آمریکا و اسرائیل در پایین‌ترین سطح خود در طول تاریخ قرار داشت. چگونه از پرزیدنت اوباما حمایت می‌کردید؟ چگونه از دموکرات‌ها حمایت می‌کردید؟ به ایران و مسائل دیگر بنگرید.»

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: «من حالا به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل شما هستم و گزارش می‌دهم، در زمانی که شرایط بسیار تغییر کرده است. تحت رهبری جمهوری خواهان اقتصاد آمریکا در همه جا بسیار داغ و از همیشه پر رونق‌تر است. ارتش ما به زودی قدرتمندتر از همیشه خواهد شد.»

ترامپ افزود روابط آمریکا و اسرائیل هیچ گاه تا این اندازه به هم نزدیک نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
تو اون جوجه صهیونیستا هیچ غلطی نمیتونین بکنین...خوب چندتا دلقک بی مغز خوردین به پست هم.اسرائیلتو از رو زمین محو میکنیم.
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر امریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر ال یهود
آخرین اخبار