فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف یک میلیارد ریالی سرقت منزل با دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در پی وقوع سرقت از منزل یکی از شهروندان در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی رد سارق حرفه‌ای منزل اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه متهم ۳۰ ساله که از سارقان حرفه‌ای منزل بوده پس از دستگیری با اقدامات فریبنده و تمارض به بیماری اعصاب و روان، قصد جلب رضایت شاکی و اخذ قرار کفالت در شعبه قضائی را داشته که با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی دادستان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس و ارائه شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی اقرار کرد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اظهارات متهم به سرقت از کشف یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریالی سرقت منزل در این پرونده خبر داد و افزود: اموال مسروقه شامل طلاجات، لب تاب، تبلت و گوشی تلفن همراه بوده که در محل اختفای متهم کشف شد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ م

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در بهشهر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
غیر ممکن کردن سرقت از منزل خیلی ساده است چون سارقین برای ورود راهی غیر از درب، بالکن، پنجره، پاسیو و نورگیر ندارن، پس اگر جلوی ورودشون از این نقاظ را بگیرید، دیگه مهم نیست حتی اگر سارقین بتونن تا پشت درب و پنجره هاتون هم بیان!!!!

1- برای درب، حتی دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشوند، قفل ضد دیلم نصب کنید که بدون هیچ اما و اگر و بهانه ای، ورود سارقین از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید و هک را غیر ممکن کنه جوری که کلید ساز که هیچ، بلکه سازنده اش هم نتونه بدون کنترلش به هیچ روشی از آن قفل ضد دیلم عبور کنه. یعنی در واقع راهی جز بریدن در با فرز نداشته باشه

2- اگر در آپارتمان زندگی میکنید و بالکن، پنجره، پاسیو یا نورگیری دارید که سارقین بهش دسترسی دارند، مقابل آنها حفاظ ضد دیلم نصب کنید که در مقابل دیلم زنی و جک اندازی غیر قابل نفوذ باشه و اگر خونه ویلایی دارید که این احتمال را میدید سارقین حفاظ را با اره ببرن، حتما حفاظ را داخل ساختمان پشت شیشه نصب کنید که برای بریدن حفاظ مجبور به شکستن کامل شیشه شوند.

و در آخر دقت کنید که فروشندگان بدون ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت قفل یا حفاظی را تحت عنوان ضد دیلم به شما نفروشند