جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارقان اموال داخل خودرو در شهرهای آمل و نکا خبر داد.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و قطعات داخل خودرو در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس به فردی که دارای سابقه سرقت خودرو در آن شهرستان بود مظنون شدند.

سرهنگ مفخمی گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران ضمن هماهنگی‌های قضائی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۶ فقره سرقت اموال داخل خودرو و فروش اموال مسروقه به چندین مالخر در شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد.

وی گفت: در ادامه این عملیات ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم ۱۰ نفر از مالخران اموال مسروقه و همدستان متهم نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مفخمی از دستگیری سارق قطعات داخل خودرو با ۳ فقره سرقت در شهرستان نکا خبر داد و گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان در خصوص سرقت قطعات خودروی وی تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است شناسایی کردند.

سرهنگ مفخمی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شهروندان خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

انتهای پیام/آ

 

سارق خودرو دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار