نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:مادر کویر شناسی ایران، خوب شد دولت به حرف شما گوش نکرد.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به وضعیت خوب نگین فیروزه ای آذربایجان، در پی بارندگی های اخیر گفت: زمانی که وضعیت دریاچه ارومیه مناسب نبود، مادر کویر شناسی کشور آقای کردوانی  در یک برنامه ی تلویزیونی ادعا داشتند که این دریاچه دیگر احیا نمی شود و باید پر شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که ایشان مادر کویرشناسی هستند به عینک کویر به کل کشور و دریاچه ارومیه نگاه می کنند که اگر دولت به حرف آقای کردوانی گوش می کرد الان فاجعه تورکمن صحرا در ارومیه رقم می خورد.

قاضی پور با اشاره به اینکه بارش های اخیر بهاری در سطح منطقه خوب بود افزود: مردم آذربایجان غربی هیچ گاه نمی گذارند که دریاچه ارومیه خشک شود حتی اگر شده این دریاچه را  با اشک چشم احیا می کنند.

وی افزود: هر کس باید در زمینه تخصصش اظهار نظر کند و از  جهانگیری به عنوان رئیس ستاد احیا خواستاریم که ستاد را منحل کند و از دانشگاه صنعتی شریف به دانشگاه ارومیه منتقل نمایند.

انتهای پیام/م

 

واکنش نماینده مردم ارومیه نسبت به اظهارات مادر کویر شناسی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
اتفاقا منم میگم باس آبشو بکشن و نمک زدایی کنن و برای کشاورزی استفاده کنن تا دریاچه خالی بشه که هر وقت سیل اومد بریزه توش
Germany
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
آن همه حرفهای درست آقای کردوانی را چرا بیان نمی کنید اگر شما مجلسیها درست کار میکردید و سواد درستی داشتید که کشور به این وضعیت نمی افتاد چرا اشتباهات بسیار زیاد شما ودولت ها که قابل شمارش نیست بیان نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۳۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
امسال هم معجزه شد بارندگی خوب بود. سالهای بعد هم خدا رحم کنه.
Iran (Islamic Republic of)
رحمت
۲۰:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
آقای کردوانی هم میتواند اشتباه کند مانند بقیه کارشناسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
مادر کویر چیه ایشون پدر کویر هستند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
به طعنه گفتند!