مدیریت بحران استان فارس درخصوص ورود سامانه بارشی جدید به استان هشدار داد.

آزادی مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به نفوذ بارشی جدید از بعد از ظهر فردا جمعه شانزدهم فروردین به استان، اظهار کرد: این سامانه بارشی تا اواخر شنبه شب موجب ناپایداری‌هایی به صورت وزش باد شدید، بارش باران و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق خواهد شد.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی بیشتر در نیمه شمالی، غربی، مرکزی و جنوب غربی استان است و با توجه به رگباری بودن عمده رگبار‌های فصلی، خطر آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها به طور موقت وجود دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس اضافه کرد: مدیریت بحران استانداری فارس به همه دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان برای آمادگی در خصوص وضعیت جوی و شرایط خاص احتمالی هشدار داده و خواستار تمهیدات لازم شده است.

آزادی تصریح کرد: شهروندان، روستائیان، عشایر، دامداران و کشاورزان از تردد، توقف و تجمع در مناطق کوهستانی، اطراف و حاشیه رودخانه‌ها بویژه رودخانه خشک شیراز، سدها، آبگیرها، مسیل ها، اتراق و چرای دام خودداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس بیان کرد: به علت اختلال احتمالی در وضعیت ترافیکی جاده ها، شهروندان همکاری لازم را با نیروهای امدادی، راهداری ها و پلیس راه داشته باشند و رعایت اصول ایمنی الزامی است.

انتهای پیام/چ

وضعیت جوی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار