مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارش باران را در شهرستان‌های مختلف استان اعلام کرد.

دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به میزان بارش باران از بعد از ظهر ۱۰ فرودین تا صبح امروز، اظهار کرد: اردکان با ۷۳ و ۴ دهم، اقلید با ۷۱ و ۴ دهم و شهرک گلستان ۶۷ و یک دهم بیشترین میزان بارندگی در فارس را داشته اند.

وی ادامه داد: در بوانات ۴۴ و ۲ دهم، استهبان ۴۳ و ۶ دهم، فیروزآباد ۴۰ و ۴ دهم، نی ریز ۳۹ و ۷ دهم، درودزن ۳۷ و ۶ دهم، ممسنی ۳۳ و ۹ دهم، زرقان ۳۲ و ۴ دهم، شیراز ۳۰ و ۲ دهم، نورآباد صفاشهر ۲۷ و ۶ دهم، تخت جمشید ۲۷ و ۴ دهم، قیروکارزین ۲۷ و یک دهم، فسا ۲۳ و ۸، جهرم ۲۳ و ۴، خفر ۲۱ و ۲ دهم، و فراشبند ۲۰ و ۲ دهم میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در داراب ۲۰ دهم، ارسنجان ۱۹ و ۵ دهم، خنج ۱۷ و ۴ دهم، کازرون ۱۷ و ۲ دهم، سروستان ۱۶ و ۹ دهم، لار ۱۴ و ۳ دهم، لامرد ۱۲ و ۵ دهم، ایزدخواست ۱۱ و ۴ دهم، فورگ ۱۱ و ۲ دهم، زرین دشت ۹ و ۵ دهم و آباده ۸ و ۹ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

دهملایی اضافه کرد: در اردکان ۹۰۰، نورآباد ممسنی ۶۶۸ و ۸ دهم، شهرک گلستان ۶۴۳ و ۷ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی در سال زارعی را تاکنون به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/چ

میزان بارندگی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.