مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارش باران در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

میزان بارش رحمت الهی در شهرستان‌های فارس/بیشترین بارش در فیروزآباد

دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران در شهرستان‌های استان از دیشب تاکنون، اظهار کرد: فیروزآباد با ۳۱ و ۴ دهم، فراشبند با ۱۸ و ۶ دهم و قیروکارزین با ۱۴ و ۶ دهم بیشترین میزان بارش را داشته اند.

وی ادامه داد: در علی آباد خفر ۱۳ و ۷ دهم، اردکان ۱۳ و ۳ دهم، فسا ۱۲ و ۷ دهم، استهبان ۱۲ و یک دهم، شیراز ۱۲، شهرک گلستان ۱۱ و ۳ دهم، لار ۱۰ و ۳ دهم، جهرم ۹ و ۶ دهم، نی ریز ۹ و ۵ دهم و سروستان ۹ و ۵ دهم باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در نورآباد ممسنی ۶ و ۴ دهم، خنج ۶ و ۲ دهم، کازرون ۵ و ۴ دهم، لامرد ۵، زرقان ۴ و ۲ دهم، داراب ۴ و ۸ دهم، زرین دشت ۳ و ۵ دهم، درودزن ۳ و ۴ دهم، فورگ داراب ۲ و ۸ دهم، ارسنجان ۲ و ۶ دهم، ایزدخواست یک و ۴ دهم، اقلید ۶ دهم، تخت جمشید ۴ و ۲ دهم، صفاشهر ۴ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

دهملایی افزود: اردکان با ۸۳۹ و ۹ دهم، نورآباد ممسنی با ۶۴۱ و ۳ دهم، شهرک گلستان با ۵۷۸ و ۹ دهم و درودزن با ۵۳۳ و ۹ دهم بیشترین میزان بارندگی در سال زارعی را تاکنون به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/چ

وضعیت جوی استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا شیراز
۲۳:۱۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
شهرک گلستان شیراز ۵۸۸ میلیمتر شده میزان بارشش چون قبلش ۵۷۷ میل بوده با بارش ۳\۱۱ میشه ۵۸۸ لطفا دقت کنید بارش قبلیمون ۱۵۱ میل بوده نه ۱۵۰ البته تا الان داره هنوز بارون می‌باره شهرک گلستان