مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارش باران تا عصر امروز را اعلام کرد.

دهملایی مدیرکل هواشناسی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران از صبح امروز، اظهار کرد: شهرک گلستان با ۴۳ و ۳ دهم، اردکان با ۳۴ و ۷ دهم میلی متر و اقلید با ۳۳ و ۶ دهم میلی متر رکورددار بیشترین میزان بارندگی در استان بوده اند.

وی اضافه کرد: در اقلید ۳۳ و ۶ دهم، کازرون ۳۳، فورگ داراب ۳۱ و ۲ دهم، درودزن ۲۸ و ۴ دهم، صفاشهر ۲۷ و ۶ دهم، ارسنجان ۲۴ و ۶ دهم، لامرد ۲۴ و ۶ دهم، لار ۲۲ و ۲ دهم و بوانات ۲۱ و ۶ دهم بارندگی به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس بیان کرد: شیراز ۱۶ و ۳ دهم، خت جمشید ۱۵، زرقان ۱۸ و ۴ دهم، نورآباد ممسنی ۱۱ و ۴ دهم، ایزدخواست ۱۰ و ۶ دهم، زرین دشت ۱۰، قیروکارزیرن ۷ و ۵ دهم، فیروزآباد ۴ و ۸ دهم، آباده ۴، داراب ۲ و ۸ دهم، استهبان ۲ و ۳ دهم، سروستان یک و ۸ دهم، فراشبند یک و ۸ دهم، نی ریز یک و ۷ دهم، فسا یک و ۴ دهم، جهرم یک و خنج ۴ دهم میلی متر باران باریده است.

دهملایی تصریح کرد: اردکان با ۷۲۹ و ۶ دهم، نورآباد ممسنی با ۵۴۸ و ۶ دهم، شهرک گلستان با ۴۶۹ و ۴ دهم و کازرون با ۴۵۷ و ۷ دهم بیشترین میزان بارندگی در سال زارعی را تاکنون به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: سامانه بارشی از صبح امروز وارد استان شده و تا روز چهارشنبه ۷ فروردین در استان پایدار است و پس از خروج باعث کاهش دما می‌شود.

انتهای پیام/چ

وضعیت جوی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.