مدیر کل حج و زیارت استان فارس گفت: در ایام نوروز ۳ هزار نفر از این استان به در عتبات عالیات در عراق اعزام شدند.

اعزام ۳ هزار نفر از فارس به عتبات عالیاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا زینلی مدیر کل حج و زیارت استان فارس بیان کرد: این زائران در قالب ۸۰ کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام شدند و با پیگیری‌های انجام شده در نوروز ۹۸ تعداد پرواز‌ها از استان فارس از یک بار در هفته  به دو پرواز مستقیم به مقصد نجف افزایش یافت.

وی با بیان اینکه کاروان‌های زمینی نیز در این ایام به زائران خدمات رسانی کرده اند، افزود: روزانه ۴ تا ۸ کاروان ۴۰ نفره از استان فارس به صورت زمینی به عتبات عالیات اعزام شده اند.

زینلی تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد پرواز‌های این استان در مقایسه با پارسال با وجود بروز سیل در استان‌های فارس و خوزستان اختلالی در روند اعزام زائران و کاروان‌های زمینی ایجاد نشد و با هماهنگی‌هایی که با ستاد بحران و سازمان هواشناسی و پلیس راه انجام شد همه کاروان‌های فارس در صحت و سلامت به عتبات عالیات اعزام شدند و بازگشتند.

مدیر کل حج و زیارت استان فارس با اشاره به حادثه سیل پنجم و ششم فروردین ماه در شیراز ضمن همدردی با بازماندگان از سیل اخیر تصریح کرد: کارگزاران حج و زیارت فارس در این ایام با قرار دادن دفاتر خود را در اختیار مهمانان نوروزی گرفتار شده در سیل به این افراد خدمات رسانی کردند.

انتهای پیام/ت

اعزام کاروان زیارتی از فارس به عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار