صد نظامی افغان پس از حمله سنگین طالبان به شهرستان «بالامرغاب» ناپدید شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ­عضو شورای استانی بادغیس از ناپدید شدن صد نظامی افغانستان پس از حمله سنگین طالبان به شهرستان «بالامرغاب» از توابع استان بادغیس خبر داد.

«عبدالله افضلی» یکی از اعضای شورای استانی بادغیس امروز اعلام کرد: افراد طالبان حملات گسترده خود را به شهرستان «بالامرغاب» استان بادغیس از شب گذشته آغاز کرده اند و اکنون نیز درگیری به شدت در این شهرستان ادامه دارد. به جز ساختمان فرماندهی پلیس و قرارگاه نیرو‌های ارتش، همه پاسگاه‌های نظامیان افغانستان به کنترل طالبان درآمده است.

این عضو شورای استانی بادغیس با بیان اینکه شهرستان بالامرغاب در آستانه سقوط به دست طالبان قرار دارد، گفت: صد نظامی افغان ناپدید هستند و از سرنوشت آن‌ها خبری در دست نیست.

وزارت دفاع افغانستان نیز امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های ارتش برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان افغانستان در شهرستان بالامرغاب از مواضع خود عقب نشینی تاکتیکی کرده اند.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع افغانستان، نیرو‌های کمکی به محل درگیری رسیده اند و تجمع طالبان هدف حملات هوایی نیز قرار گرفته و به آن‌ها تلفات سنگین وارد شده است.

گروه طالبان نیز ادعا کرد پس از حملات طالبان به شهرستان بالامرغاب، دوازده سرباز افغان کشته شدند و بیست و یک نفر از آن‌ها به اسارت افراد این گروه درآمدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار