صبوری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن قم گفت:متقاضیان جدید جایگزین حذف شدگان طرح اقدام ملی مسکن خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، صبوری ،مدیرکل راه و شهرسازی قم و دبیر شورای تامین مسکن استان قم در حاشیه چهارمین جلسه شورای تامین مسکن گفت: بر اساس دستورالعمل‌ وزارت مسکن و شهرسازی در یک سال گذشته به ۴ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن برای واریز وجه و تکمیل مدارک اطلاع رسانی شد که مقرر شد افرادی که موفق به تکمیل این فرایند نشدند حذف و متقاضیان جدید به جای آن ها جایگزین شوند.


او  به جانمایی محلات مختلف در محدوده پردیسان اشاره کرد و گفت: امروز مصوب شد شهرداری ظرف مدت کوتاهی نسبت به صدور دستور نقشه و صدور پروانه موقت براساس تفاهم نامه راه و شهرسازی و وزارت کشور اقدام کند و همچنین تخفیفات لازم در این خصوص را در نظر بگیرد.


دبیر شورای تامین مسکن استان قم افزود: همچنین مقرر شد صدور مجوز آب و برق موقت برای ساخت سریع پروژه‌ها از سوی دستگاه‌های خدمات رسان انجام شود.


صبوری از الحاق متقاضیان شهرک امیرکبیر اراک به قم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با هماهنگی‌ها و مکاتباتی که با معاونت وزارت مسکن انجام شده تمام متقاضیانی که در محدوده امیرکبیر اراک ثبت نام کرده اند به پروژه ۵۶۰ هکتاری قم ملحق خواهند شد.


تشکیل کمیته و کارگروه تخصصی برای رفع نیازمندی‌های پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن از دیگر مصوبات این جلسه بود.


در حال حاضر ۴ هزار و ۴۰۰ نفر در استان قم متقاضی طرح اقدام ملی مسکن هستند که از این تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ متقاضی دارای فرم جیم سبز هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.