استاندار چهارمحال و بختیاری، از عوامل دخیل در کنترل و مدیریت بحران سیل اخیر در استان قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، از صبوری و همکاری عموم مردم و همچنین زحمات بی شائبه و طاقت فرسای مجموعه عوامل دخیل در کنترل و مدیریت بحران سیل اخیر در استان تقدیر و تشکر کرد.
 
وی گفت: مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، عوامل و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قضایی، مراکز امدادی و خدمات‎رسان، نیرو‌های مسلح، اصحاب رسانه، و نیرو‌های جهادی و مردمی، در جریان بارندگی و سیلاب‎های هفته گذشته در استان، به صورت یکپارچه و هماهنگ برای رفع مشکلات تلاش و همکاری کردند.

عباسی با تأکید بر اصل پیشگیری در مدیریت بحران افزود: باید این سطح از وفاق و همکاری بین بخشی در روز‌های آینده هم تداوم یابد و در دیگر عرصه‌ها نیز جلوه گر شود. 
 
وی ابراز امیدواری کرد: تجارب به دست آمده از این حوادث بتواند در پیش بینی، پیشگیری و مقابله بهینه با حوادث احتمالی آینده سودمند باشد.

گفتنی است: بارش‌های سیل‎آسای بهاری طی هفته اخیر در چهارمحال و بختیاری، سبب وقوع سیلاب شد و خسارات فراوانی را بر جای گذاشت، اما خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

انتهای پیام/خ

کنترل و مدیریت بحران در سیلاب‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار